گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد.میتوان بغض کرد...میتوان بارید...گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم میتوان نقاش شد.میتوان آسمان داشت...میتوان آبی شد...اما گاهی!!!!!دور از چشم گذشته نمی توان امروز را پشت هیچ فردائی پنهان کرد.....xa0...