غم هست یا نه
ویا همراه خواندنش گریه هست یا نه
کاش برای هیچکس نباشد
کاش که روح من هم از این بیت های افسوس جدا بود و میتوانستم شعری در بزم کسی بخوانم
کاش روح من هم آرام میگرفت تا برایت بتوانم بخوانم:
شعر هستی و نیستی روزگار را
شعر بغض دامن زده به گلوها را
که نمیرود از یاد
یادمان باشد بچگی نکنیم و یادمان نرود این حرف را ،که دل میسوزاند.
چه بگویم که درد دل بسیار است و توان گفتن کم
و کلام آخر
فرج نزدیک است.ما دوریم.

اوخواهدآمد......
ما را در سایت اوخواهدآمد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7